سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات انفورماتیک نیافام

نرم‌افزار اسپریت‌پورتال، یک سیستمِ هوشمند است که جهتِ تولید، مدیریت و یکپارچه‌سازیِ پرتال سازمان‌های در حدِ Enterprise  و نیل به هدفِ دولتِ الکترونیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سیستمِ نرم‌افزاری، فناوریِ هوشِ مصنوعی و الگوریتم‌های یادگیریِ ماشین که مشتمل بر پردازشِ زبانِ طبیعی(Natural Language Processing) و شبکه‌های عصبیِ پیچشی (Convolutional Neural Network) می‌باشد را با قابلیتِ ساخت و مدیریتِ پرتال‌ِ سازمانی و تولیدِ انواعِ مختلفِ محتوا ترکیب نموده و یک اکوسیستمِ هوشمندِ پردازشِ داده‌ها را برای مدیرانِ پرتال‌ سازمانی فراهم می‌کند.

بواسط? ابزارهای پیشرفت? سیستمِ اسپریت‌پورتال، توسع? سامانه‌های منسجم و پیچید? تحتِ وب و مدیریتِ فایل‌ها و داده‌های سازمانی در بستری اَمن، کاربرپسند و یکپارچه مهیا می‌گردد

بهره‌ برداری از دانشِ هوش مصنوعی و شبکه‌های عصبیِ مصنوعی در توسع? ابزارهای اسپریت‌پورتال، قابلیتها و فرصت‌های نوینی را در اختیارِ مدیرانِ پرتال‌ می‌گذارد به‌گونه‌ای که بدلیلِ تمهیداتِ ویژ? مهندسینِ شرکتِ نیافام در فرایندِ کُدنویسیِ اسپریت‌پورتال، آنها اکنون می‌توانند بدونِ نیاز به تجهیز شدن به سرورهای فوقِ قوی که برای پردازش‌های سنگینِ هوش مصنوعی به‌طورِ معمول موردِ نیاز است، از فناوری‌های زیر بهره مند شوند:

·       تشخیص هویت افراد درونِ تصاویر و فیلم‌ها (Face Recognition) بواسط? فناوریِ هوشِ مصنوعی و استفاده از الگوریتم های Machine Learning (شبکه‌های عصبیِ پیچشی یا Convolutional Neural Network)

·       بکارگیریِ فناوریِ پردازشِ زبانِ طبیعی (Natural Language Processing)

·       مجهز به قابلیتِ تبدیلِ گفتار به متن و بالعکس (TTS/ASR)

·       استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی جهت توسعه ابزارهای کمک کننده به محتوا نگاری

·       قابلیت پیشنهاد کلمات کلیدی برای مطالب، بواسطه Deep Learning

·       امکانِ رصد و پایش و ارائه گزارش از تعاملاتِ کاربرانِ پورتالِ سازمانی بواسط? قابلیتِ تولید نقش? حرارتی (Heatmap/Scrollmap) و با بهره‌برداری از فناوریِ پردازشِ تصویریِ دیجیتال (Digital Image Processing)